Wednesday 6 May 2015

too attach n its really make me crazy worried


#07/05/2015 #Thursday #04.08am #malaysia
Tuhan lindungi dia di mana pun dia berada. Hati saya sangat risau.
Entah dia tengah tidur atau sedang berjaga saya tak tahu. 
Satu yang saya tahu dan pasti saat ini saya masih berjaga dan sangat risaukan dia.
Lindungi dia dari segala bahaya Tuhan. Dalam NamaMu saya percaya. 
Dalam nama Yesus saya sangat sayangkan dia Tidak pernah terlintas di fikiran ini untuk bergembira tanpa dia disisi.
Segala masa depan  semuanya saya dambakan hanya bersama dia. 
Biarpun tentangan dan cabaraan serta cobaan yang menanti dan sedang kami tempuhi saat ini sangat getir tapi saya percaya cinta antara kami lebih utuh. 
Berkati Cinta ini Tuhan.
Tunjukan kami jalan untuk kedepan.
Permudahkan segala yang sukar dan sulit. 
Tiada yang lebih mengetahui melainkan engkau.
Dalam nama Yesus yang satu saya memohon dengan rendah hati.
AMEN

No comments:

Post a Comment